:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

چرا ازدواج نمی کنید ؟

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ب.ظ

تو اینستا نظرسنجی گذاشته بودن که با دلیل بگین چرا ازدواج نمیکنین؟

 


و یه مرد ایرانی کامنت داده بود: همه شرایطشو دارم ولی زنم اجازه نمیده :)
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۶)

خخخخخخخخخخخخ عاشق کامنت مرده شدم

پسر عمه من میگه تا زن نگیرم ازدواج نمیکنم...دیدم جوابشو هرطور نگاه کنی درسته دیگه ارشادش نکردم:/

پاسخ:
مردن دیگه خخخخخ

خخخخخ

عجب کامنتی گذاشته 

خب  چرا زنش نمیزاره تازه شرایطشم داره خخخخخخ

پاسخ:
نمی دونم کلا زنا جلو میشرفت ادمو می گیرن خخخخ

😂😂

پاسخ:
ولا خخخخخ

عجب.. 

الانم که بحث چند همسری داغه

پاسخ:
اره بدجورم داغه

واااعااایییی...من اگه جای زنش بودم تیکه تیکه ش کرده بودم...:)))))))))

پاسخ:
خخخ گناه داره بنده خدا

حقشه =)

رو دل میکنه چنتا چنتا :)

پاسخ:
خخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی