:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اصحاب کهف

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۹ ب.ظ

اما خدا به هیچکس مثل اصحاب کهف حال نداد...

ساعت 5 بعد از ظهر ایمان اوردن تا 9 رسیدن تو غار گرفتن خوابیدن 300سال بعد پاشدن یه صبحونه سبک خوردن و مردن و رفتن بهشت...


 پارتی داشتن فکر کنم :)

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۹)

  • نیک برکارد
  • :)

    پاسخ:
    :)))

    سلام 

    درسته خندیدم...

    ولی یک شبه هم نبوده ها

    پاسخ:
    سلام
    چرا دیگه نصفشون یه روزه ایمان اوردن

    سلام 

    واقعا

    فقط چوپان که اون ها همراهی کرد والا اون یکی باها و به صورت تقیه هم کار تبلیغی میکردند

    ما که بخیل نیستیم..

    پاسخ:
    سلام 
    باشه اطلاعات شما بیشتره حتما درست می گین :)
    من کی گفتم بخیلی !!!!

    :)))))))))

    پاسخ:
    لبتون خندون :)
    :/ منم میخوام :_(
    پاسخ:
    دیر رسیدی :)

    سلام 

    طبق مطالعه و مشاهده فیلم عرض کردم.اصلا برام جالبش برم تحقیق کنم

    خوب متن گفته پارت اصحاب  کهف بخاطر همین گفتم ما که بخیل نیستیم ...

     

    پاسخ:
    سلامو
    ممنون می شم نتیجش و به منم بگین

    :)-)

    پاسخ:
    :)))

    :/  ادمایی که قبل اونا مسلمون شده بودن زود رسیده بودن !!!؟ !!!!

    پاسخ:
    خبر ندارم

    سلام

    ان شالله

    چشم

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون 
    بی بلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی