:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

موی سفید :)

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۱۱ ب.ظ

روزی دختر کوچولویی در آشپزخانه نشسته بود و به مادرش که داشت آشپزى مى‌کرد نگاه مى‌کرد.
ناگهان متوجه چند تار موى سفید در بین موهاى مادرش شد.

از مادرش پرسید: مامان! چرا بعضى از موهاى شما سفیده؟

مادرش گفت: هر وقت تو یک کار بد مى‌کنى و باعث ناراحتى من مى‌شوی، یکى از موهایم سفید مى‌شود.

دختر کوچولو کمى فکر کرد و گفت: حالا فهمیدم چرا همه موهاى مامان بزرگ سفید شده!

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۲)

میگن دهه ۹۰ ها گودزیلای  😂😂😂😂

پاسخ:
بدجورم

سلام

خوب بچه حق داره..ایول داره

پاسخ:
سلام 
اره خیلیییی زرنگ بوده

من گفتم الان توبه میکنه و میگه دیگه کار بد نمیکنم 😂

پاسخ:
خخخخخ نه بابا بچه های الان انقدر زرنگن که
  • abdolnabi solimani
  • بنازم دختر کوچولو زده توی خال واقعا گل کفته 

    پاسخ:
    :))
  • مریم بانو
  • دمش گرم:)

    پاسخ:
    حرف حق جواب نداره
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وای خدا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    این دست تروهم از پشت بسته
  • نیک برکارد
  • هاهاها... اولش فک کردم پست عبرت آموزه :)))

    پاسخ:
    من و چه به پست عبرت اموز خخخخ
  • خانوم میم
  • خخخخخ از دست اینا

    پاسخ:
    باحالن ولی خخخ

    خخخ نه دستام ازادن مگه نمیبینی میتونم تایپ کنم خخخ

    پاسخ:
    مثاله

    /// میدونم

    پاسخ:
    خدارا شکر باهوش :)

    ///

    پاسخ:
    :)
  • نویسنده وبلاګ
  • جالب بود

    پاسخ:
    ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی