:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

Angry birds

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۱ ب.ظ

داشتم با تبلتم “Angry Birds” بازی میکردم

بابام اومد کنارم نشست ، یه سری تکون دادُ زیر لب گفت:

بدبخت!
آخرشم کفتر باز دیجیتالی شدی 

  • 00:00 :.

نظرات  (۳۲)

  • نیک برکارد
  • :)))

    پاسخ:
    :)

    😂😂

    پاسخ:
    همیشه بخندی :)

    خخخ چرا عاقل کند کار یکه باز ارد پشیمانی خخخ من کلش رویال و پابجی  بازی میکنم ولی بابا مامانم فقط اینستا رو میبینن خخخ

    پاسخ:
    خخخخخ تو وضعت از من بدتره که
  • خانوم میم
  • خخخ😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    :)

    :)))

    پاسخ:
    ممنون :)

    😂😂

    پاسخ:
    :)

    خخخ نه خیرم خیلی هم بهتره خخخ حداقل بابا مامام نمیدونن من چی هستم خخخ

    پاسخ:
    وضعت بدتره حالا یه خورده شانس داری من بدشانسم

    خخخ منم بد شانسم اما عمری تجربه بهم اموخته که باید چیکار کنم و چیکار نکنم خخخ

    پاسخ:
    پ ناقلایی خخخخخ

    خخخ ناقلایی مرحله قبل بود خخخ

    پاسخ:
    الان این مرحله میشه زبلخان ؟

    خخخ اون که تو قسمت کودکی تو مرحله سوم بود خخخ برو بالا تر

    پاسخ:
    الان دقیقا مرحله چندی ؟

    خخخ خیلی وقت هستش به صفحه اصلی نرفتم تا ببینم چندم همیشه وقتی مرجله ای رو رد کردم زدم بعدی و بعدی و بعدی خخخ وقت کردم میگم خخخ

    پاسخ:
    نابود نکن خودتو

    عزیز کجایی من خیلی وقته نیست نابود شدم این هوش مصنوعیی هستش که واس خودم ساختم که شما  تنها نمونین خخخ

    پاسخ:
    نکنه روحی ؟

    روحم اون بالا بالا هاست خخخ جسمم زیر خلوار ها خاک خخخ  

    پاسخ:
    تو دیگه به مرحله ای رسیدی که خل شدی رفتی به تو امیدی نیست

    خخخ نه عزیز العان مرحله درون شناسی هستم خخخ مرحله ای که باید چشم بسته گزشته و اینده طرفو جلو چشات بگزرونی و پیش بینی کنی خخخ خیلی سخته هــــآ خخخ

    پاسخ:
    شی می گی !!!!!

    باور کن خخخ اوج هنرمم اونجایی بود که یکی تازه اومده بود کلاسمون پارسال به دوستم گفتم ببین این سال بعد اینجا نیست یعنی از بس کار خلاف میکنه اینجا دیگه ثبت نامش نمیکنن خخخ

    همونطور هم شد خخخ گزشتشم خیلی غم انگیز بود اما باز حال داد فهمیدنش خخخ

    پاسخ:
    0-o

    یه سوال بپرسم !؟​

     

    پاسخ:
    بفرما

    چند سالته !؟

    پاسخ:
    24

    OK خخخ

    پاسخ:
    چرا می خندی ؟

    :​/ :/ :/ میزاشتی یه ثاااااانیه از پاسخ دادن من میگذشت بعد پاسخ میدادی :/ :/ :/ ماشا الله سرعت عمل خخخ

     

    واسم یکم عجیبه ط اینجا باشی خخخ اخه هرکی رو دیدم بعد مدتی رفته یا اگه هم مونده وبلاگش این مدلی نبوده خخخ خوب دووم اوردی با همین دنده پیش بری خسته شدن منم شاید ببینی خخخ

    پاسخ:
    وبلاگم چه مدلیه ؟

    کمتر کسی هست تو سن ط تو بیان باشه و پست های تمام علمی و تخصصی نزاره و خیلی خیلی کمتر از اون هستن ادمایی که خون گرم باشن و با هرکی مثل خودش باشن تازه یه پله هم بهتر خخخ اون روز که پست اخموی خوشگل رو گزاشتی و همه گفتن پدر پدر خخخ شاخ در اورده بودم خخخ  کمتر کسی هس این مدلی باشه یه وب اول مثل صفحه کاغذ سفید هستش این نویسنده هست که با سلیقه خودش زیباش میکنه خلاصه کلام کارت درست خخخ خخخ

    پاسخ:
    مگه من چند سالمه هر کی ندونه فکر می کنه 50 سالمه خخخخخخخخ
    خودت چند سالته ؟

    خخخ انشا الله 50 سالگی رو هم ببینی خخخ

     

    من هی میگم زنده نیستم مردم روحم اون بالا بالا هاست جسمم این پایین پایینا تو میگی چند سالته خخخ

    واس یه مرده چه فرققی میکنه یادش بیاد کی بوده 

     

    یه زره فقط یه زره دقت کنی به این ور اون ور میفهمی :) خخخ فهمیدی هم نگهش دار واس خودت یادگاری خخخ

    پاسخ:
    2000 سالگیم ایشاالله :)

    :/ خود دانی اما یه روزی میرسه که حتی دلت نمیخواد فردا رو هم ببینی هرکی به من میگه انشا الله .... ساگلیت من میگم نفرین نکن خخخ بگو انشا الله فردا رو هم نتونی ببینی خخخ

    پاسخ:
    تو دعا کن کاریت نباشه :)

    Ok  انشا الله هرچقدر خودت دلت میخواد عمر کنی :)

    پاسخ:
    ایشاالله ایشالله :))))
    توهم یه عقلی خدا بهت بده

    خدا بهم هم عقل داده هم شفا بابتشم روزی کلی شکرش میکنم فقط ازش میخوام  عمرمو تموم کنه هر چه سریع تر بهتر شما هایی هم که میگین 2000 سالگی نمیدونم من خاصم یا شما

    پاسخ:
    توهم که همش حرف رفتن میزنی یه خورده امید داشته باش

    امید و این همه سال داشتم دیگه بسمه مگه ادم چقد میتونه خودشو گول بزنه چقد میتونه حوصله کنه هرچقدرم صبر داشته باشی باز حوصلت پدر اعصاب  و صبرتو در میاره 

    هرچه زود تر بهتر  هرچقدر از بزرگان میشنوم به این نتیجه میرسم رفتن بهترین راه هستش خخخخخخخ بییخال شو من این بحث رو ده روز و ده شب با یکی ادامه دادم اخر سرم طرف گفت صبر کن خودم میام میکشمت خخخ

    پاسخ:
    خودت ایندتو تغییر بده

    من که نگفتم نشستم عزراییل بیاد خخخ من دارم واس ایندم تلاش میکنم فراااوون ولی مدام عزراییلم صدا میزنم میگم کجایی دقیقا کجایی خخخ

    پاسخ:
    اینجوری انرژی منفی تولید می کنی

    من مثل خورشیدی هستم که به جای نور هیمشه انرژی منفی میفرسته

    ط و بقیه همیشه ظاهر رو میبینید هیچ وقت از باتن خبری پیدا نمیکنید (غیر اینه فقط پست هام میبینید که اونا هم عکس ها مسخره هستن ؟ هیچ میدونین پشت سر نصف بیشترشون داستان هست ن:)

    پاسخ:
    من خبر از زندگیت ندام فقط می گم انقدر انرژی منفی نده به خودت چون جلوی موفقیتت رو می گیره

    هیچ کس نداره و قرارم نیست داشته باشه همینه که هیچکس به وجود اومده :) انرژی منفی هام واس خودم ضرر دارن واس شما ها فقط انرژی مثبت برین حالشو ببرین خخخ

    پاسخ:
    مواظب دلت باش

    درب و پنجرش بسته شده یه قفل ضد سرقت هم روش نصب شده خخخ

    پاسخ:
    خخخخخخخخ باشه

    خخخ خسته نباشی خخخ

    پاسخ:
    زنده باشی

    خخخ خسته نباشم از اول صفحه تا اخر صفحه اسم من اومده خخخ خسته نباشی از اول صفحه تا اخرش پا به پای من اومدی خخخ

    پاسخ:
    سلامت باشی پهلوون :)
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • کفتر باز دیجیتالی؟!!!!!!

    خــــــــــــــــــــــــــخ

    پاسخ:
    اره خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی