:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

با سازمان تامین اجتماعی قرارداد بستم :))))))

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ب.ظ

طبق قرارداد جدید بین مدیر وبلاگ و

 سازمان تامین اجتماعی.....

 

 

 

 


به اونایی که متن هارو میخونن

 صداشون درنمیاد بیمه بیکاری تعلق

 میگیره....!!!

‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • 00:00 :.

نظرات  (۳۲)

یعنی دیگه  نظر ندیدم؟ 

پاسخ:
نه شما بدین اونایی که نمی دن بهشون بیمه تعلق می گیره

خدا خیرت بده

پاسخ:
ممنون 
ولی به شما تعلق نمی گیره قبلا کامنت داده بودی

خب دیگه نمیدیم 😁

پاسخ:
نه دیکه چون قبلا فعال بودین بیمه تعلق نمی گیره

خب دیگه نمیدیم 😁

از الان دیگه کامنت نمیذارم😂😂😂

پاسخ:
فایده نداره بیمه تعلق نمی گیره

بی زحمت بگین کی قراره پول بیمه بیکاری منو واریز کنن ؟ :)

پاسخ:
اول باید ثبت نام کنی

هییععع😞شانس نداریما😂

پاسخ:
این طرح برای شناسایی افرادیه که کامنت نمی دن خخخخخ 

چه خوب 

به منم تعلق میگیره فکر کنم 🤔😃

پاسخ:
نه متاسفانه به شما تعلق نمی گیره

میگیره 

کامنتهای منو حذف کنید 😡

بیمه بیکاری  می خوام 

پاسخ:
نمی شه متاسفانه

چه عالی..

ممنون که به فکر مایی

پاسخ:
خواهش :)

من بیمه حوادث میخوام...

برام جورش کن...میترسم این اواخر که زیاد کامنت میزارم سر به نیستم کنی!

:)

پاسخ:
نداریم
سر به نیستت چرا کنم خخخخ مگه من قاتلم

._.

برای اینکه پرحرفی میکنم....سگ در سگ کلتو خوردم و چیزی برات نذاشتم...نه اعصاب...نه حوصله...نه مخ!...

حق داری اگه بخوای سر به نیستم کنی!...بیشتر از همه ت بلاگ تو پرحرفی کردم...راستش چون بلاگت همیشه یه پست جدید داره!...منم میام تا میتونم مخ میخورم!

:)

پاسخ:
نه بابا شیرین زبونی

من بازنشسته شدم به من تعلق می گیره

پاسخ:
نه متاسفانه

سلام

شما شدیدعین بعصی از این بانک میگند تحسهلات میدن بعد دبه درمیارند

پاسخ:
سلام
نه خوب پست و بخونید فقط توهایی که می خونن و کامنت نمی زارن مثل گلی خانوم که بهش تعلق می.گیره
  • غریبه آشنا A
  • قراردادهای بعدی رو بستید بی زحمت خبرمون کنید جا نمونیم😌 با تشکر😂😂😂

    پاسخ:
    چشم چشم چشم :)

    نامردیه منم بیمه میخوام:(

    پاسخ:
    متاسفانه به شما تعلق نمی گیره

    خب بسه دیگه بیا تیکه پاره های تعارفاتو جمع کنیم!

    D:

    پاسخ:
    جدی گفتم

    :)

    لطفته داداش!

    پاسخ:
    نوچ

    لجبازی آیا؟

    :)

     

    پاسخ:
    نوچ

    کاملن مشهوده!...

    :)

    آفرین به این روند پیشروندت ادامه بده!

    D:

    پاسخ:
    خخخخخخخخخ چشم

    دلتم به حالم نسوزه ها:(

    پاسخ:
    چرا بسوزه ؟

    بیمه موخوام

    پاسخ:
    مگه بابات بیمه نیست ؟
  • 🌱...Masoumeh ...🌱
  • 😁😁 بیمه معلولین بده طرف دستش بنده

    پاسخ:
    نه همشون و جز دوستای وبلاگی منن این چه حرفیه
    یک دست صدا ندارد خخخ
    پاسخ:
    چه ربطی داشت ؟

    فقط خواستم یه فعالیتی بکنم خخخ نا دیده بگیرش خخخ

    پاسخ:
    خخخخخ باشه دستت درد نکنه
  • امیررضا کامیار
  • آقا من دیگه نظر نمیدم

     

    اسم منم ثبت کن :دی

    پاسخ:
    نه اینجوری نمی شه

    هنوز یادته😂😂

    چرا ولی این بیمه با اون فرق میکنه

    پاسخ:
    به هر حال بیمه ای برای همین دلسوزی نداره

    toffffffffffffff tu shansammmmmmmmmmmmm

     

     

    پاسخ:
    خخخخخ همینکه با وب من اشنا شدی بزرگترین شانسه

    خیلی بد شدیا😂

    پاسخ:
    خخخخخ همینکه هست من تبعیض قائل نمی شم

    اصن نشو من که بیمه بابامو دارم P;

    +این روزا چه بچه شدما

    پاسخ:
    بهتر 

    اره اره اره خخخخخخ خدا شفات بده به منم.پول بده

    الهی آمین😂😂

    پاسخ:
    :)

    خخخخ:)))

    ب من که همش نظر میدم یا لایک میکنم چه بیمه ای میدین؟

    پاسخ:
    خوشبختانه شما جز افراد فعال حساب میشین و بیمه بیکاری تعلق نمی گیره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی