:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

شب بخیر:)

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ب.ظ

خـــــدایا این فخـــــر مرا بس ڪـہ 

خـدایی چون ٺو دارم؛ 

ٺو آن گونہ ای ڪہ من دوسٺ دارم؛ 

پس مـرا هم آن گونہ گـردان ڪہ ٺـو دوسٺ داری

امشب به درگاه خدا براتون دعامیکنم

تافرداتون پرامید،زندگیتون پویا

عشقتون خدا،حاجتتون روا

وشبتون پرازآرامش باشه

زیبایی  این گلها

تقدیم به قلب مهربانتون 

شب زیباتون بخیر

  • 00:00 :.

نظرات  (۱)

  • Bکمـپلــ ـکس ؛)
  • احتمالا سربازی باشین 
    ولی جدن خیلی خوبه فعالینننن :))
    پاسخ:
    اره بودم :)
    دیگه چی کار کنم حواسم به همه جا هست :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی