:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

نقاشی هنرمندانه ای که با نمک خلق شده:)

سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ

نقاشی هنرمندانه ای که با نمک خلق شده


اینم نقاشی هنرمندانه‌ای که من با نمک خلق کردم
تشویق نکنید، من متعلق به همتونم :)))


  • 00:00 :.

نظرات  (۵)

خیلی قشنگه کار شما 😞
پاسخ:
اره مال من بهتره :)))))) هنرمندم دیگه
  • اِدْموند ...
  • شما هنرمندی اون اداتو در میاره 
    پاسخ:
    صد در صد 
    تو فکر نمایشگاهم:)
  • ( به سمت خدا )

  • صبح یعنی پرواز

    قد کشیدن در باد

    چه کسی می گوید

    پشت این ثانیه ها

    تاریک است ؟

    گام اگر برداریم

    روشنی نزدیک است ..

    #سهراب_سپهرى


    اما به سوال من رخسار تو پاسخ داد
     
     
    عضو شوید
     و از کانال  به سمت خدا حمایت کنید.

    کانال تلگرام : https://t.me/be_samtekhoda

    سپاس از شما [گل]
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • هنرمندان بعد از شما سوء تفاهمه اصلا
    :)
    پاسخ:
    :)

    پیشنهاد های زیادی از اروپا داشتم گفتم فقط ایران :)
  • 😂مهسا😂 اا
  • شما بهتر کشیدن😂
    پاسخ:
    بله پ چی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی