:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

شبتون بخیر :)

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ب.ظ

شب زیباتون

متبرک به گرمی نگاه خدا
الهی

دلخوشی هاتون افزون
دلاتون از غم وغصه خالی
و جمع خانواده تون
پراز دلگرمی و عشق و لبخند

  • 00:00 :.

نظرات  (۲)

  • دعوت به همکاری و کسب درآمد مستقیم
  • سلام. خواهشمندیم فقط 2 دقیقه وقت گران بهای خود را صرف کرده و مطلب زیر را بخوانید.

    ما سایت دینون رو بعد از چند ماه برنامه نویسی راه اندازی کردیم. موضوع سایت در مورد ساخت غرفه آنلاین برای تمامی افراد هست. کاربران در سایت دینون می تونن غرفه درست کنن و محصولاتشون رو برای فروش ثبت کنن. درواقع مثل این هست که سایتی مثل دیجی کالا داشته باشن اما با مالکیت شخصی و البته کاملا حرفه ای. سایت به هر غرفه لینک اختصاصی میده و تمام محصولاتش در موتورهای جستجوگر مثل گوگل و یاهو نمایش داده میشه.

    حالا برای پیشرفت سایت نیاز به کمک و همکاری شما داریم. نحوه همکاری به این صورته که ما به شما یه کد اختصاصی میدیم که با اون سایت دینون رو معرفی می کنید. تمام کاربرانی که با اون لینک معرفی میشن تحت جذب شما محسوب شده و بدون محدودیت زمانی و هیچ قید و شرطی 30% از درآمد حاصل از افراد معرفی شده از سوی شما به عنوان حق الزحمه معرف به شما تعلق میگیره. راجع به این درآمد ، از مراجع فقهی سوال کردیم و کاملا حلال هست چون در واقع سایت داره از درآمد خودش به شما حق الزحمه پرداخت می کنه.

    برای معرفی سایت می تونید از هر روشی استفاده کنید مثل تبلیغات در تلگرام ، اینستاگرام و یا درج بنر در وبلاگ و ...

    اگر رزومه شما خوب باشه و بتونید افراد زیادی رو برای ما جذب کنید ، شما به صورت رسمی به تیم مدیریت دینون ملحق میشید و همکاری بیشتری خواهیم داشت.

    برای دریافت لینک معرف و شروع به کسب درآمد ، می تونید با ما از طریق سایت دینون https://dinon.ir و یا از طریق تلگرام https://t.me/dinonir در ارتباط باشید.

    با تشکر از لطف شما

  • محمد جواد رئوفی
  • سلام خسته نباشید واقعا وبسایتون واقعا زیباست به خصوص اون قسمت اولش که حالت ویدیو مانند داره خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید yousay.ir کلیک کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی