:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بشقاب خاطرات شما کدومه؟

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ


  • 00:00 :.

نظرات  (۱۱)

هیچ کدام،استیل قدیمیا
پاسخ:
اونا هم باحال بودن :)
سمت چپ 
ردیف سوم 
ستون دوم 
سبز هست گل سفید داره 
(چقدر بدم میومد -_-)
پاسخ:
خخخخخ کدوم و دوس داری ؟
هیچکدوم :/
پاسخ:
نظر همه محترمه ولی یه سریاش خوشکلا
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • عههه من با خیلیاشون خاطره دارم:) چه خاطره های قشنگی هم هستن:))) یادشون بخیر:)
    ولی خونه مادربزرگم هنوز خیلیاش هست:)
    پاسخ:
    اره مامان بزرگ منم داره اینارو خیلی باحالن :)
  • سوته دلان
  • احساس پیری بهم دست داد! :|
    پاسخ:
    چرا پیری ؟!!!!! خاطره هستن اینا 
  • سوته دلان
  • بدجور خاطره‌ زنده شد...
    هعیییی...
    پاسخ:
    یبخشید ناراحتتون کردم
  • خانوم خانوما :)
  • بیشتریاشونویادمه:)

    یادش بخیر

    پاسخ:
    خیلی جالب بودن کلی ذوق می کنه ادم وقتی توشون غذا می خوردن :)
  • سوته دلان
  • نه بابا ناراحت نشدم! :)
    ممنون که این عکس رو به اشتراک گذاشتین...
    پاسخ:
    :)
    خواهش
    ملامین و‌چینی گل مرغی^_^ همه مامانا تو جحازشون داشتن^_^
    پاسخ:
    اره خخخخخخخخخخخخخخخ
  • ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
  • عخی!! البته ازینا قدیمی ترشو مامان بزرگ من داشتن که تو این عکس نیست اما یه سری از اینایی که تو عکس هست رو خالم استفاده می کردن و میکنن و احتمالا خواهند کرد :/

    دست از سرشون بر نمیدارن خخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ خوشکلا حال می ده غذا خوردن توشون :)

    تو خانه مادربزرگم هست

    من پیدا کردم ^^

    پاسخ:
    خیلییی باحالن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی