:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

ورزش کنید تا شکمتون مثل این نشه

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۲۰)

  • یک عدد من می نویسدツ
  • اوخعیییی😍
    پاسخ:
    خوشکل و با نمکه :)
  • یک عدد من می نویسدツ
  • همینطوره:)
    پاسخ:
    ادم دلش می خواد گازش بگیره محکم محکم :)
  • یک عدد من می نویسدツ
  • بچه ها همشون عشقن:)ولی خب اونایی که لُپ دارن یه چیز دیگن:)
    خدا رو شکر عکسه..وگرنه معلوم نبود چه بلایی سر بچه مردم میومد خخخ😂
    پاسخ:
    اره بچه باید توپول باشه خخخخخخخ
    نه اونقدرا هم بد نیستم فقط یه کوچولو لپشو گاز می گرفتم :) برای ایندش خوبه سخت پوست میشه
  • یک عدد من می نویسدツ
  • به به حالا خوبه همین الان داشتید تو پستتون شعار میدادید که ورزش کنید تا توپول نشید :)
    سخت پوست آخه؟خخخ واااییی خدااای من:)
    با بچه بقیه این کارو نکنیدا...اونا لوسن میشینن گریه میکنن بعد شما میمونید و پدر و مادرش خخ
    بچه خودتونم گناه داره ولی دیگه واس خودتونه میتونید راحت باشید:)
    فقط لازم به ذکره که بگم...فقط ی کوشولو ها...بچه ها خیلییی شیرینن...گناه دارن:)
    پاسخ:
    بچه باید توپول باشه بعدا لاغر میشه
    منی که دارم بچه های مردم و مقاوم بار میارم شدم بد :/ هییییییییی روزگار چقدر نمک نشناسن
    منم گناه دارم باید لپشون و گاز بگیرم :)
  • یک عدد من می نویسدツ
  • اینکه گاز بگیرین لپشونو..باعث میشه مقاوم بشن؟ پس فکر کنم میشه اسمشو گذاشت ی ویتامین مثبت جهت سخت پوستی که واسه همه هم لازمه:) ولی خدایی حال میده(مبادا ی وقت فکر کنید من همچین کاری کردما خخخ)
    آره دیگه شما هم خیلییی گناه دارین...خیلییی به زحمت میوفتین...خدا خیرتون بده:دی خخخ
    :)))
    پاسخ:
    پس خودتم اینکاره ای دوساعته داری من و نصیحت می کنی خخخخخخخخ
    ویتامین دوس ندارم پروتئین بزاریم پروتئین ابوالفضل پلاس خخخخخخخ
  • علیــ ـرضا
  • فک کنم باید گپشنی شبیه 
    خدمت برید تا لاغر شوید . 
    خدمت برید تا شکم خود را آب کنید :)
    پاسخ:
    گپشنی شبیه (متوجه نشدم )
    دادا ابوالفضلم خدمتم دیگه  خخخخخخ نشناختی مگه ؟
    اتفاق لاغر شدم خخخخخخ
  • یک عدد من می نویسدツ
  • من گاز نمیگیرم فقط بوس شون میکنم و بعدشم له میشن تو آغوشم خخخخ
    نصیحتتون میکنم تا شما از این کارا نکنید دیگه..جاست می^_^

    چه خوش اشتها ...پروتئین واس خودمه...من قبلا اسممو زدم بهش...شما فعلا باید وایستین تو صف خخخ ...ی سال ویتامین باشین تا راجبتون فکر کنیم ببینیم میشه به عنوان پروتئین روتون حساب کرد یا نه:دی خخخخ


    پاسخ:
    ماچ ابدار از گاز بدتره خخخخخخخ
    باشه من به همون ویتامینم راضیم :)
    کلا زود قانع میشم خخخخخ
  • علیــ ـرضا
  • خانوم یک عدد مینویسد ما یدونه از اینا داریم :/ 
    میخوای اجارش میدیم :/ 
    هم بانمک و تپلو :)
    پاسخ:
    خسیس خوب به من بده :/
  • یک عدد من می نویسدツ
  • خخخ ی جوری گفتین احساس این مجرمایی رو پیدا کردم که دارن دستبند میزنن به دستشون که ببرن و واسشون حکم مرگ رو ببرن:)
    ی ذره اسرار میکردین پارتی تون میشدما...اونوقت از فردا تبلیغاتتون با نام پروتئین ابولفضل پلاس در سطح شهر پخش میشد خخخ:)
    به هر حال موفق باشید:)
    یا علی:)
    پاسخ:
    شما هم همینطور :)
  • یک عدد من می نویسدツ
  • @علیرضا

    علیرضا منو نشناختی؟ خخخخ فکر میکردم هر کی نشناسه تو یکی میشناسی...
    ماجده عم:)


    پستش کن بیاد خخخ له شده و فشرده شده بعدش باید بیای جمعش کنی خخخ گفته باشم من مسئولیت قبول نمیکنم خخخ
    وووووویییی با نمک هاشون هم خیلییی عشقن...مخصوصا زبون شیرینشون:)
    پاسخ:
    منم شناخته بودم
    سهم منم بدین نامرد نباشین دیگه :)
  • یک عدد من می نویسدツ
  • شما دیگه از کجا شناختید:|
    من وبلاگمم غیر فعال کردم ..اسمم عوض کردم..پروفایلمم عوض کردم..بازم؟ خخخ عجبببب:)

    اگه به خودم رسید چشم:)
    پاسخ:
    روی اسمتون کلیک کردم کامنتا بالا اومد با اسم ماجده کامنت گزاشته بودین:)
    اینا تاثیر ویتامین ابوالفضل 2پلاسه
  • یک عدد من می نویسدツ
  • :)
    پاسخ:
    همیشه لبتون خندون :)
  • یک عدد من می نویسدツ
  • عجیبه که امروز حالم خوبه:) یه آرامش عجیب و دوست داشتنی:)



    برایتان از خدا بهترین ها را آرزومندم:)
    پاسخ:
    اینکه حالتون خوبه عجیبه!!!!!!!!!!!!!!!!!
    امیدوارم تموم زندگیتون سرحال و باحال عالی باشین
  • علیــ ـرضا
  • @ماجده
    مگه میشه نشناخت تو رو یکی از ضایع ترین های :) 
    منظورم اینکه ما یکم راز نگه داریم :/

    بهرحال امیدوارم بسته پستی بدستتون سریع و سالم برسه !


    پاسخ:
    علی سهم من و کی می دی ؟
  • یک عدد من می نویسدツ
  • شما هیچی از من نمیدونین...اگه میدونستین...خودتونم تعجب میکردین..حتی از یک لبخندم هم تعجب میکردین:)

    منم امیدوارم...

    همچنین شما هم:)
    پاسخ:

    آری آری زندگی زیباست. زندگی آتشگهی دیرینه پابرجاست. گر بیفروزیش، رقص شعله اش در هر کران پیداست. ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست

     بانمک و دوست داشتنی 😍😍
    پاسخ:
    و خوردنی :)
  • یک عدد من می نویسدツ
  • @عه عه عه داشتیم؟من ضایع عم؟دیگه چی؟ خودت چی که کل نظرای وبلاگتو بستی...حتی پست تبریک تولدت رو هم ندیدی...
    بیخیال اصن:)

    برسونش به دست ابولفضل..من نمیخوام:)
    یا علی:)
    پاسخ:
    مثل اینکه جنسش خوب نبود منم نمی خوام اصلا
  • علیــ ـرضا
  • @ماجده 
    آره ضایعس حسابی :/ 
    وب کامنت بستس چون واقعاً نیستم و گرفتار زندگی هستم :) 
    ممنون بابت تشکر ویژتون اصلا نبودم که چک کنم :) 

    پاسخ:
    علی از من دلخوری ؟
    عزیزم شکمشم قشنگه ...🤩🤩🤩
    پاسخ:
    لپش باحال تره 
  • علیــ ـرضا
  • @ابوالفضل
    مال منم نیست داشتم از جیب بیت‌المال می بخشیدم :)
    برادرزاده بندس 
    پاسخ:
    خخخخخخخ ای شیطون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی