:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

وقتی مجردی و بدبخت😂

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۳)

چه جوری با اون دست دوباره غذا میخوره 😕😕
پاسخ:
خخخخخ تنهاست عادت داره:)
عیدتون مبارک
بانو ب نکته ی بس مهمی اشاره کرد👌👍
پاسخ:
عادت داره :)
عیدتون مبارک
مچکرم صاد نون 
عید شما هم مبارک :)
پاسخ:
میم صادکیه ؟
صاد نون منظورته ؟
تصحیح کردم 😕😕

پاسخ:
باشه
بخندین لطفا :)
  • علیــ ـرضا
  • 😅 
    من نیز اینطوریم ! 
    وصال یار ! 
    پاسخ:
    خخخخخخ مجرد بدبخت باید با بابات صحبت کنم شمارش و بده لطفا عیدت مبارک :)
  • علیــ ـرضا
  • نمی‌خواد تو مذاکرات ژنو انجام بدی ؛ 
    😅😅 
    شمی ائید مراد بات :) 

    پاسخ:
    تو که دلت می خواد چرا ناز می کنی ؟
  • علیــ ـرضا
  • 😅
    کی من ! 
    پاسخ:
    ن پ پسر عمت 
    از پستات معلومه 
    تووچی کار داری من خودم برات استین بالا می زنم
  • علیــ ـرضا
  • 😅
    پست های من کلا روالش همینطوریه 
    مطالب ی راجب بلوچستان
    پاسخ:
    برو من همه چیو میدونم به من نمی تونی دروغ بگی یا اعتراف کن یا لوت می دم
  • علیــ ـرضا
  • چیو میدونی ابوالفضل ! 
    برو یکم مدرک جمع آوری کن
    پاسخ:
    مدارک همه روی میزه 
    تو که می دونی من رفیق زیاد دارم تو بیان خبرا بهم میرسه :)
  • علیــ ـرضا
  • رفیقات اشتباه ی آمار میدن
    پاسخ:
    خودم با چشای خودم دیدم اون روز موقع غروب افتاب خخخخخخ
    داداش ماکه بخیل نیستیم ببر چرا الکی انکار می کنی ؟
    اصلا مال خودت 
  • علیــ ـرضا
  • 😅😅 خوبه خوبه 
    مواظب خودت باش 😉 ⁦❤️
    خداحافظ بچه
    پاسخ:
    کجا ؟ خسیس 
    خودم برات  استین بالا میزنم نگران چی هستی ؟همه می دونن
  • علیــ ـرضا
  • بسم الله کن پس 
    پاسخ:
    خوب اخرش راه اومدی دیدی دلت می خواست اگه همون اول موافقت کرده بودی الان سر سفره عقد بودی الکی وقتمون و گرفتی 
    شماره بابات و بده
    وااای،خخخخخخ
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی