:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

اعتراف

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ

اعتراف میکنم بچه که بودم پدر مادرم هر موقع حواسشون نبود جلو من حرف زشتی میزدن 

 میگفتن "فرانسوی حرف زدیم"

خلاصه اینطوری بود ک تو دبستان معلممون پرسید کسی زبون دیگه ای بجز فارسی بلده؟ 

منم هرچی کلمه فرانسوی بلد بودم گفتم

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۵)

  • علی علیزاده
  • سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
    ببینید
    وااای خدای منن،خخخخ،رسما بی ابرو شدی...خخخخ:)))))))))))))
    پاسخ:
    :))))
    تقصیر من نبود
    میدونم:)))))
    پاسخ:
    :)))
  • بابای نرگس
  • خخخخ
    پاسخ:
    همیشه لبتون خندون :)
  • پســـــــــــــر روزگــــــــــار
  • 😂😂😂
    پاسخ:
    :) ممنون از حضورتون
    نچ نچ نچ 😁😁
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ تقصیر من نبود
    سلام
    😁😁😁😁
    پاسخ:
    سلام :)
    🤪🤪🤪
    پاسخ:
    مرسی از همراهیتون :)
    واعای😂😂😂
    پاسخ:
    باور کن تقصیر من نبوده :)
    عییییییی خدا =)))))
    پاسخ:
    تقصیر من نبوده ها:)
    بله فهمیدیم تقصیر شما نبوده
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
  • Bکمـپلــ ـکس ؛)
  • اوه
    وااااووووووو :/ خ خ خ 

    جدی گفتید؟:|||
    پاسخ:
    تقصیر من  نبود باور کن:)
  • Bکمـپلــ ـکس ؛)
  • میدونم.فهمیدم 
    پرسیدم واقعیته؟
    پاسخ:
    نه بابا انقدرا هم گیج نبودم :)
  • ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
  • خخخخ
    پاسخ:
    مرسی بابت حضورتون :)
  • دیانا قاسمی شیران
  • :D
    پاسخ:
    بچه بودم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی