:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

رفتار

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۷ ب.ظ

اگه از رفتارتون فیلم بگیرید بعد خودتون با دقت ببینید حاضرید این فیلم رو همه ببینن ؟

طرز رفتارتون با مادر، دوست، همکار، یا فرزند

می شود کردارمان را کمی ارزیابی کنیم

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۸)

مطلق نیس
گاهی اوقات انسان به خاطر ضعفش کارهای اشتباه هم می کنه 😁😁
پاسخ:
ایکاش یه کمی خودمون و کنترل می کردیم
  • علی علیزاده
  • سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
    ببینید
  • وارونا Varuna
  • با هرکی حاضرم نشون بدم فقط دوست صمیمی رو نه 😂😂 ولی در کل آره من حاضرم . 
    پاسخ:
    دوست صمیمی چرا ؟ پشتش غیبت می کنی ؟ خخخخخخ
  • وارونا Varuna
  • نه بابا اهل این خاله زنک بازیا نیستم فقط باهاشون خیلی خشن برخورد میکنم 😂😂
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخ بیچاره رفیقات

  • وارونا Varuna
  • آرزوشونه از من 10 تا داشته باشن . گلی هستم از گل های بهشت 
    پاسخ:
    مواظب سقف باش

  • وارونا Varuna
  • 😂😂 ببین نمیذاریا برای خودم کوکاکولا باز کنم 
    پاسخ:
    نوش جونت

  • وارونا Varuna
  • با عکس راپونزل راه بیا 😂 
    پاسخ:
    نوچ یه کمی فکر کن شبیه نیست
  • فتل فتلیان
  • اره حاضرم فقط شاید چندجاشو بزنم جلو نذارم ببینن
    پاسخ:
    اصل همون چند جا مهمه
  • وارونا Varuna
  • اقا دوستام میگن تقصیر من نیست 😂 من اصلا ندیده بودم این انیمیشن رو هم حتی 
    پاسخ:
    ببخشیدا به نظرم درمورد دوستات تجدید نظر کن بگردی دوست خوب پیدا میشه
  • وارونا Varuna
  • شاید دارن خشونت هارو سرم تلافی میکنن 😂 عیبی نداره بذار شاد باشن ماهم کلی شاد شدیم :) 
    پاسخ:
    خدارا شکر روحیتون خوبه
  • وارونا Varuna
  • زندگی را نفسی ارزش حرص خوردن نیست . با گفتن اونا من به زیبایی راپونزل نمیشم ولی حس خوبی که بهم میدن باعث میشه بیشتر براشون ارزش قائل بشم . همون کاری که همیشه خودم انجام میدم با گفتن یه کلمه چقدر خوشگل شدی امروز یا چقدر خوش تیپ شدی چیزی از آدم کم نمیشه بلکه یه لبخند بیشتر میشه :) 
    پاسخ:
    افرین
  • وارونا Varuna
  • حالا ایمان بیار من شبیه راپونزلم 😂 شوخی کردم بیشتر از این ناراحتت نمیکنم 
    پاسخ:
    نه ناراحت نشدم باشه شبیهشی چی بگم
  • علی علیزاده
  • سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
    ببینید دنبال نمی کنید
    سلام
    گاها اره گاها نه...
    پاسخ:
    مرسی از صداقتتون
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • تاثیر گذار بود آوزیه گوشم میکنم
    پاسخ:
    :)
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • آویزه
    تصحیح میکنم
    پاسخ:
    فدای سرت داداش
    نه ...
    پاسخ:
    چرا ؟
    چون باید رو خودم کار کنم :)
    پاسخ:
    افرین موفق باشی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی