:)

:)

پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

گور بابای دنیا

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۶ ب.ظ

هر وقت دلتون گرفت...

 مراحل بالا رو به ترتیب انجام بدین

 و بگین گور باباى دنیا

حل میشه:)))

  • 00:00 :.

نظرات  (۱۹)

  • شَفِـ ـقَّت
  • نمی شه :| انگشتام گیج می شن! :/ .
    پاسخ:
    خخخخخخخ حرفه ای نیستی
    چرا نمیشه :(
    :)
    پاسخ:
    0-o کاری نداره که تمرکز کن میشه
    دیدن این تصاویر هم منو به خنده انداخت
    جالب بود 
    پاسخ:
    خخخخخخخ
  • رضـ ـوانه ؛)
  • بلدنیستم:/
    پاسخ:
    چرا !!!!!!!!
    خیلی اسونه اون قدیما می رقصیدن از این حرکات زیاد استفاده می کردن مادر بزرگ من توش حرفه ایه
  • مهران خالقی
  • من که نمیتونم همون بشکن ساده مو میزنم
    پاسخ:
    راحت باش 
    سخت نگیر مهم شادیه
    چشم حتما :))))
    روم به دیفال من بلدم
    پاسخ:
    خخخخخخخخ
    خدارا شکر یه نفر بلده حداقل نمی دونم چرا برقیه بلد نیستن
    حل نمیشه که... 
    ولی برای آسایش ذهن، چاره به جز بیخیالی نیست، حتی با تظاهر :(
    پاسخ:
    میشه ایشاالله همیشه شاد باشی
    عاقا اصلا کاری نداره
    مراحل رو به ترتیب انجام بدید اول کم صداست بعد چند روز صدا دار میشه خخخخخخخخخخ
    تمرین کنید
    پاسخ:
    مرسی از توضیحتون
    صدا دارش فک کنم قلق خاصی داره مال من زیاد صدا نداره
  • ریحانهــ (:
  • همونی که  استخوان دست رو میشکونن باهاش و صدا میده؟

    پاسخ:
    نه این یه صدای دیگست
  • پســـــــــــــر روزگــــــــــار
  • به به چه پیشنهادی 😂
    پاسخ:
    خخخخخ
  • اقای رمانتیک
  • خخخ پیشنهاد جالبی بود
    پاسخ:
    :)))))
    فکر کنم طرف چپ دسته. چون چپ باید ایستاده باشه و با انگشت راست فشار بیاری. ایشون دقیقاً برعکس انجام میده. برای همین این بنده‌های خدا نمیتونن انجام بدن.
    پاسخ:
    دقت نکرده بودم شاید
    عاغا من نهااایتا انگشت شصت و وسطیمو بزنم ب هم 
    گیجمون نکنین همونم یادمون بره خا
    پاسخ:
    گیج چرا تو که ماشاالله باهوشی :)
    من خودم اهل بابلم سربازی دامغان میرم الانم تو مرخصیم خونم :)
    یه هدر واسه وبم سراغ نداری
    هیچی همینجوری


    هدر چه شلککی میخواین 
    D:
    پاسخ:
    نه بگو
    به نظر خودت هر چی قشنگ تره
    باشه حالا....


    چشم میگردم میفرستم براتون
    پاسخ:
    بوگو
    زحمتت میشه بزار برای بعد
    خودت خوبی ؟
    چی کار داری می کنی ؟
    نوموگویم D:
    ن بابا چه زحمتی 
    شکر ای....هیچی دارم با شما صحبت میکنم
    پاسخ:
    نوگو خخخخ
    راست می گی داری با خودم می حرفی چرا به فکر خودم نرسی ؟
    عه عه نمیدونم ک 
    صددفه گفتم حواستونو جمع  کنیداااا

    پاسخ:
    حواس پرتم دیگه چه کنم
    دوام نکن گناه دارم :/
    خخ باشه حالا 



    ببخش یکم بی کیفیت بودن 
    پاسخ:
    دستت درد نکنه :)
    زنده باشی
    پاسخ:
    سلامت باشی دختر خوب :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی